2010. június 6., vasárnap

Bogyók az ékszerládából:)


Végre szereztem 12-es golyókat, és kipróbáltam Albert Ildi virágeső bogyóját. Nagyon szupi a minta, bár a virágokat kihagytam, mert egyelőre nekem elég volt a fűzés menetét követni, de kifejezetten tetszik így, ahogy a kásák formálódnak a tetején és az alján. Eddig soha nem csináltam fogyasztással bogyókat, most pedig az is sikerült! Virágos is lesz majd, mert van még néhány fagolyóm:) Nagyon jól összehoztad Ildi, köszönöm szépen, hogy megosztottad velünk ezt a mintát!

9 megjegyzés:

Maya írta...

De jó, virágok nélkül is nagyon szép!!

Kriszta írta...

Nagyon nagyon szépek és kis helyesek!

ekszerlada írta...

Juj Alma,ez szupika lett!!nagyon aranyosak:)))Tényleg milyen jó így virág nélkül is.Kriszti is meg csinálta így,de Te ahogy hangsujt adtál a kis kásáknak ezzel a feketével,még jobban tetszik!!!nagyon örülök,hogy kedvet hozott Neked a bogyózáshoz!!!Fűzzél csak minél többet!!!Most fejlesztem a 15-ös változatát.Annak is megcsinálom a mintáját:))Mert a 15-ös golyó gyakoribb fajta.Ha nincs 12-essünk otthon,akkor jöhet a 15-ös és abból is lesz szép virágesőnk:)
Írtam egy hosszú választ a bejegyzésedre nálam:)

Marilla írta...

Nagyon tetszenek a bogyók !!!

Marilla írta...

Nagyon tetszenek a bogyók !!!

Vadnainé Almási Mária írta...

Köszi lányok!
Ildi, köszi, olvastam!:)

Unknown írta...

Szupcsi párosok!

tita írta...

Maria que bonitas estas bolitas,me gustan,me puedes mandar el esquema o patron,Gracias
besitos

Toñi Payseo írta...

Estas bolitas te han quedado de lujo, felicidades