2010. augusztus 5., csütörtök

Stafétajáték!!!

Úgy látszik a mai nap a játékokról szól:)

Hozzám került a staféta, melynek értelmében csak akkor kapom meg az ajándékomat, ha én is meghirdetem a játékot. Így hát meghirdetem!
Ezt a hímzett medált ma készítettem, még nagyon friss:), középen egy burgundy swari tégla található, körben pedig bronz, arany és vörös-árnyalatok.
Ezt fogom kisorsolni a játékra jelentkezők között!

Jelentkezési határidő: 2010. AUGUSZTUS 15. ÉJFÉL


A játék szabályai:

Jelentkezéseddel egyben ígéretet teszel, hogy ha te nyered meg az ajándékot, akkor átveszed tőlem a stafétabotot és egy hónapon belül te is készítesz valamit, amit aztán kisorsolsz a blogodon:) Az ajándék nincs értékhez kötve, szerintem mindenki örül bármilyen apróságnak is:) Akinek meg nem tetszik a képen látható ajándék, az egyszerűen nem jelentkezik. Na mit szóltok? Most is jöttök játszani??:)

Az ajándékot akkor fogom postázni, ha a nyertes a játékot meghirdette a saját blogján!


Én ezt a szuper karit nyertem Noritánál! Nagyon örülök neki, köszönöm szépen! Most már postázhatod Nóri!:))

10 megjegyzés:

Las Creaciones de Boricua írta...

Precioso!!!!!!!!

Zelda írta...

Marcsi, de szép lett ez is, Gratulálok!!!!!

Raul írta...

Hi,iºam Raul from Madrid,Spain,you did a nice job with this website,i like your articles and you photos,i will visit you again soon to see the new post,maybe you want to visit some of my sites
Nehoiu online ,Nehoiu is a beautiful town in Romania, Marketing This is one of my bussines, Asesinos seriales ,this is a blog about serial killers, Directorio web SEO ,this is a free but with reciprocal link web directories where you can submit you sites,i hope you will find it usefull.bye bye

Cseresznyevirág írta...

Szívesen jelentkezem a játékra! Nagyon szépet készítettél! :-)

N Zsuzsa írta...

Én is szeretnék egy ilyen játékba beszállni! Gyönyörű a medál!

Kriszta írta...

Már nyertem és sorsoltam ajándékot ezen a játékon, de a medálodnak nem tudok ellenállni. :D Csodaszép, és szeretném, ha az enyém lenne, úgyhogy jelentkezem én is! :-)

Alma írta...

Nagyon szép medál! Szuper jók a színei!Jó lenne nyerni!:)

Ládikó írta...

Jelentkeznék én is a játékra, nagyon szépséget készítettél. Gratulálok. :-)

zsanni írta...

Marcsi én is szivesen jelentkezem a játékra!!!!

Vadnainé Almási Mária írta...

Köszönöm szépen a jelentkezést mindenkinek! Mindjárt sorsolok!:)

Boricua, thank you!
Raul, thanks for your visit, I had a look at your sites, too!