2010. november 3., szerda

Bordó-arany


12 megjegyzés:

Csirli írta...

Ebben a szinkombinacioban is szuper! Van esetleg mintaja? :)

Cimbilimbi írta...

De klassz!!! Olyan jó ránézni... gyönyörűek a színek!

Ládikó írta...

Ebben a színben is nagyon klassz, nem is tudnék választani. :-)Vagyis dehogynem mindkettőt. :-)

Méri írta...

Gyönyörű!!!!!!!!!!!!

Marilla írta...

Hűha ez nagyon szép lett !!!!Jók a szinei.

Szikati írta...

Gyönyörű szett, lenyűgöző a színkombináció!!!!

Berjo írta...

Ez már igazi karácsonyi elegancia!! Gyönyörűűűű.

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Nagyon mutatós!!!

Vadnainé Almási Mária írta...

Köszönöm szépen lányok!

Csirli, nem az én találmányom, láttam valahol már ilyet, ezt csak úgy kifejlesztettem 16mm-es golyóra, 15/0-s kásával. Az alapja ugyanaz, mint a "capricho", csak a végén hosszabb (pár szemes) nyúlványt hagytam, és azok utolsó szemeit összehúztam a bogyó lyukainál. (Nem tudom ez mennyire volt érthető.)

Csirli írta...

:) koszi!

ekszerlada írta...

JAj de kellemes!!!Gyönyörű az a bogyó!!!Az fűzve van?

Vadnainé Almási Mária írta...

Köszi Ildi! Csak egy nagy tekla behálózva:))