2011. augusztus 22., hétfő

Lencse

40 mm-es lencsém. Várakozik már egy ideje, de színek tekintetében nem tudtam dönteni. Be kell látnom, hogy ha magamnak készítek valamit, a bronztól nemigen tudok elszakadni.:)
A végső lökést ismét Babra adta, amint nála megláttam elkezdtem fűzni. Az eleje Perlicoti mintája, de mindkét oldalát Babra képéről fűztem, köszi!
A medálakasztó pedig Yvy munkája, tőle rendeltem, nagyon-nagyon köszönöm!
SziverKriszta, nélküled a projekt nem jöhetett volna létre, köszi a lencséket!!:)

A napsütéses hátulja. Sajnos sem árnyékban, sem napon, sem vakuval nem tudok jó képet készíteni.:(

14 megjegyzés:

Perladora írta...

Nagyon jó a színválasztás,fantasztikusan szép lett a medál!!!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Gyönyörű mintát varázsoltál rá ez így is látható! Gratulálok!

kkati írta...

Nagyon szép lett a lencséd. (Én május óta készülök megfűzni...)

Bebi írta...

Hűű, ez bitang jó lett!!!

Berjo írta...

De klassz lett! És a medálakasztó is fantasztikusan passzol hozzá!

Lakota mágia írta...

Ennek a nyakláncnak mindene gyönyörű!
:-)

Babra írta...

Szép lett nagyon, örülök, hogy én is segíthettem:)

Piky73 írta...

Wow, Marcsi, ez fenomenális!!! Én is szeretem a bronzot, legszívesebben mindent azzal párosítanék :) S ez a medálakasztó! Szuper választás hozzá :) Puszi, Niki

Marilla írta...

Szuper jó lett !!!

Csíkocska írta...

Nagyon szépséges!

Kiss Antalné írta...

Csodás Marcsi! Viseld egészséggel!

tita írta...

Que belleza Maria,magnificos.Besos

Vadnainé Almási Mária írta...

Köszönöm mindenkinek!
Thank you!

Yvy írta...

Gyönyörű lett,jól kiválasztottad a színeket is a rézhez.